søndag 30. oktober 2016

Påfyll til sjelen

Når jeg kjenner at jeg er litt sånn småstressa på innsiden er det én ting som alltid hjelper. Det slår aldri feil, det er helt gratis og det gir masse energi.
Stikkord: Bål, fugler, kaffe, kamera.

I går fylte jeg på med ny energi og koste meg skikkelig. En gammel stol med en skinnfell å sitte på i skaukanten, bålpanna og de små vennene mine. Jeg har vært dårlig på å sette av tid til sånt den senere tid og jeg merker at jeg blir mye mer mottakelig for indre stress og jag når jeg overser den biten. Naturen har noe beroligende og fredfylt i seg, og det er bare dumt å ikke benytte seg av det.

Fikk noen fine bilder i går. Fuglene begynner å bli vant til å ha meg i nærheten nå, og flaggspetten som fløy på kjøkkenvinduet og fikk seg en durabelig smell her om dagen, lar meg nå komme helt nærme når han spiser. Gemalen tok ham inn og lot ham få komme til hektene, og da skjønte han kanskje at vi er snille mennesker her i huset :)

Dette er hva jeg nyter når jeg sitter ute og koser meg.









I dag er en ny dag. En flott høstdag med sol og blå himmel. Har planer om å tilbringe mye av tiden i dag utendørs. Samle energi til de mørke vintermåneden som ligger foran oss.
Ha en velsignet søndag!

Bibbiklem




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar