lørdag 12. november 2016

Jeg er høy, gira, totalt over the moon!

Beklager mitt voldsomme statement, men sånn er det bare. Har vært på en av de beste konserter ever, og det i lille Sarpsborg. Good Vibrations, -juleshowet på Gleng med Jonas Groth og Eirikur Hauksson, og et eminent band bestående av Jon-Erik Gretland, Dag Anders Sandell, Johannes Groth og Tore Johannes Skauen. Hvis jeg skal gi terningkast etter denne happeningen velger jeg å snike inn en ekstra terning og gi dem terningkast 12!!!


Og hvis journalisten fra SA skulle finne på å skrive noe ufordelaktig om guttas prestasjon i kveld kommer jeg til å gå bananas. Jonas sin vokalprestasjon var langt utover hva jeg hadde forventet, enda jeg VET hvor god han er. Og Eirikur da, med sin råe rockestemme! Og alle stemmene de hadde lagt på låtene, og instrumenttrakteringen til musikerne. Jeg ble helt satt ut og har kost meg noe så vanvittig i kveld. Kan jeg si det tydeligere?

Folkens, hvis dere liker 60-tallsmusikk, - sørg for å skaffe dere billett. Dere kommer ikke til å angre!

Værsågod Jonas og dere andre, for gratis reklame på bloggen min. Det er dere så til de grader verdt.
Og tusen tusen takk for et fantastisk show!

Bibbiklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar