lørdag 11. november 2017

Når man bare går der og pusler...

For en fantastisk novemberdag! Sol og blå himmel. Nesten så man må klype seg i armen for å sjekke at man ikke drømmer. Å så godt det var å få en slik dag nå, etter en regntung periode.

Jeg hadde masse planer for denne dagen og det var kun oppgaver som skulle gjøres innendørs. Pusse vinduer, stryke gardiner, rundvask av badet osv. Jeg bestemte meg for å droppe alle planene og heller ta en skikkelig utedag. Det er SÅ lenge siden sist jeg hadde en utedag.



Har pusla med litt småting, kost meg med fuglekvitter og tatt en kaffekopp i solveggen. Fuglene er noen skikkelig storetere og nå har jeg spredt matstasjonene deres litt rundt omkring for å slippe å få masse fuglesjit (der kom et nordnorsk ord igjen...hehe) på ett sted.



Det er fortsatt litt igjen av dagen og nå skal jeg hive meg rundt og prøve å være litt effektiv før lyset er helt borte. Og så blir det lørdagskveld med gode venner. DET gleder jeg meg veldig til!

God helg!

Bibbiklem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar